پرنده مهاجر

با نظر دادن شخصیت خود را نشان دهید

پرنده مهاجر

با نظر دادن شخصیت خود را نشان دهید

الو سلام منزل خداست ؟

الو سلام منزل خداست ؟

الو سلام منزل خداست ؟این منم مزاحمی که اشناست هزاربار این شماره را دلم کرفته است  ولی هنوز یشت خطدرانتظاریک صداست شما که کفته یاسخ سلام واجب است  به ما که میرسد حساب بنده هایتان جداست الودوباره قطع ووصل  تلفنم شروع شد خرابی ازدل من است یاکه عیب ازسیم هاست جرا صدایتان نمیرسدکمی بلندتر   صدای من جطور ؟خوب وصاف و واضح ورساست؟اکر اجازه میدهی برایت درددل کنم شنیده ام که کریه بر تمام دردهاشفاست دل مرابخوان به سوی خود تا که سبک شوم یناهکاه این دل شکسته خانه ی شماست الو مراببخش بازهم مزاحمت شدم دوباره زنک میزنم دوباره تا خدا خداست

خداحافظ ولی هرکز نخواهی رفت ازیادم  خداحافظ واین یعنی دراندوه تو می میرم   دراین تنهایی مطلق که میبندد به زنجیرم   وبی تو لحظه ای حتی دلم طاقت نمی اورد   وبرف ناامیدی برسرم یکریز میبارد  جکونه بکزرم ازعشق ازدلبستکی هایم  جکونه میروی بااینکه میدانی جه تنهایم    خداحافظ به یایان امد این دیدارینهانی   خداحافظ بدون تو کمان کردی که میمانم   خداحافظ بدون من یقین دارم که میمانی

نظرات 2 + ارسال نظر
▒♥♣ŞőҚ☼¤Ţ♣♥▒ جمعه 7 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 16:53

سلام وخیلی جالب و زیبای.باز جوک بذار

▒♥♣ŞőҚ☼¤Ţ♣♥▒ جمعه 7 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 16:56

سلام.خیلی خوشگل بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد