پرنده مهاجر

با نظر دادن شخصیت خود را نشان دهید

پرنده مهاجر

با نظر دادن شخصیت خود را نشان دهید

دیگه آرامش من صورت زیبای تو نیست
: تو بمان در هوس و حال و هوای دل خویش
دگر از شهر دلم راه  به دنیای تو نیست
تو چه رندبودی و من ساده تورا می خواندم
دلم افسوس که دیگر به تمنای تو نیست

نظرات 3 + ارسال نظر
مسلم سه‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 21:48 http://nazaratemardomi.com

تسلیم مطلق بفرمان

حضرت حق سبحان م الله آقا ابراهیم میرزایی

تنها راه نجات آدمیان است

بهار یکشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 21:32

الو سلام منزل خداست ؟این منم مزاحمی که اشناست هزاربار این شماره را دلم کرفته است ولی هنوز یشت خطدرانتظاریک صداست شما که کفته یاسخ سلام واجب است به ما که میرسد حساب بنده هایتان جداست الودوباره قطع ووصل تلفنم شروع شد خرابی ازدل من است یاکه عیب ازسیم هاست جرا صدایتان نمیرسدکمی بلندتر صدای من جطور ؟خوب وصاف و واضح ورساست؟اکر اجازه میدهی برایت درددل کنم شنیده ام که کریه بر تمام دردهاشفاست دل مرابخوان به سوی خود تا که سبک شوم یناهکاه این دل شکسته خانه ی شماست الو مراببخش بازهم مزاحمت شدم دوباره زنک میزنم دوباره تا خدا خداست

بهار یکشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 21:39


الو سلام منزل خداست ؟این منم مزاحمی که اشناست هزاربار این شماره را دلم کرفته است ولی هنوز یشت خطدرانتظاریک صداست شما که کفته یاسخ سلام واجب است به ما که میرسد حساب بنده هایتان جداست الودوباره قطع ووصل تلفنم شروع شد خرابی ازدل من است یاکه عیب ازسیم هاست جرا صدایتان نمیرسدکمی بلندتر صدای من جطور ؟خوب وصاف و واضح ورساست؟اکر اجازه میدهی برایت درددل کنم شنیده ام که کریه بر تمام دردهاشفاست دل مرابخوان به سوی خود تا که سبک شوم یناهکاه این دل شکسته خانه ی شماست الو مراببخش بازهم مزاحمت شدم دوباره زنک میزنم دوباره تا خدا خداست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد